avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... lntrebare plata concediu medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

lntrebare plata concediu medical

buna am o intrebare va rog sa imi raspundeti daca puteti...... sunt angajata de 2 luni jumate si am ramas insarcinata in prima luna:justcuz: acum sunt in concediu medical 2 saptamani dar nu stiu
mi se plateste concediu asta daca nu am lucrate 3 luni???????????? :(
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:33, 10 Iulie 2015
OUG 158/2005
Art. 7. - Stagiul minim de cotizare pentru acordarea drepturilor prevazute la art. 2 alin. (1) lit. a)-d) este de o luna realizata in ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acorda concediul medical.

Prin urmare, vi se va plati concediu medical , intrucat indepliniti conditia stagiului prevazut de actul normativ citat mai sus.

1. Pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu medical (inclusiv concediul de maternitate = 126 de zile = sarcina si lauzie = pre si ostnatal) este suficient sa aveti cel putin o luna lucrata in cele 12 luni anterioare lunii in care ati intrat in concediu medical.

2. Daca acum aveti doua luni si lumatate lucrate veti putea beneficia de orice fel de concediu medical.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu si indemnizatie maternitate hmmmm hmmmm Buna ziua, Pot beneficia de concediu si indemnizatie maternitate daca am un contract part-time, jumatate de norma, 4 ore/zi? Multumesc anticipat! (vezi toată discuția)
Pot sa imi platesc din urma cartea de munca claudiav92 claudiav92 Pot sa imi platesc din urma cartea de munca? Si asi mai avea o intrebare sunt eleva la liceul cu frecventa redusa daca raman insarcinata beneficiez de prenatal (vezi toată discuția)