Mama mea a facut un abonament in luna octombrie 2014, In luna decembrie ea a plecat in Italia, iar in luna ianuarie pe abonament au mai aparut 2 numere. Am sunat la orange mi s-a spus sa ma duc in magazin sa discut. Am fost la magazin, persoana de acolo mi-a spus ca nu lucreaza demult, si ca inaintea ei a mai fost un baiat care a fost demis exact pentru probleme asemanatoare, adica contracte false ( ulterior am aflat ca si cel care i-a facut abonamentul mamei mele a fost demis pentru acest lucru) Am cerut un contract, am cerut un numar al managerului, dar am fost refuzat spunand ca nu au voie sa imi dea. peste tot am fost refuzat spunand ca nu sunt titularul. Eu normal ca nu am platit abonamentul pt ca pe cele doua numere aparute, s-au facut costuri suplimentare in jur de 800 lei. Acum mi-a venit acasa un plic de reziliere contract, si ca am de plata daune de 7.300 lei. Ce pot face eu pana in octombrie cand vine mama mea acasa?Adica sa incep anumite demersuri.
Nu puteti face nimic in locul mamei decat daca aveti o imputernicire in acest sens.
Inaintati o notificare furnizorului in numele mamei, adica o semnati cu numele ei, notificare in care solicitati clarificarea situatiei cu cele 2 numere suplimentare. Important este sa fi platit abonamentul facut initial conform contractului.
Abonamentul a fost platit tot timpul la zi, dupa ce au aparut cele doua numere, a venit o factura de 1000 lei, din care 800 era cost suplimentar pe cele doua numere. Am inceput sa sun la ei si sa ma agit, toti m-au refuzat sau mi-au dat raspunsuri gen, "sunati la unu din cele doua numere si daca raspunde cineva poate il convingeti sa plateasca jumate de factura" deci sunt penibili. Acum nu pot sa fac nicio plangere, gen protectia consumatorului, sau chiar o plangere penala pt fals, pt ca ceea ce au facut este un fals
De ce spuneti ca nu puteti face reclamatie la ANPC?
Puteti face oricand , o trimiteti online de pe site-ul anpc. Aveti si avantajul ca nu trebuie sa semnati nimic. Si faceti sesizarea ca si cum ar fi facuta de catre titularul abonamentului.
Vodafon
Madaburnar
Buna am avut un abonament la vodafon prin 2015 totul a mers okei pana cand in aprilie 2016 am plecat in stainatate si iam zis cuiva sa mearga sami plateasca ... (vezi toată discuția)