avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 806 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... drept de semnatura
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

drept de semnatura

Buna ziua,
v-as ruga sa-mi spuneti cum se procedeaza in situatia in care intr-o organizatie, Administratorul doreste sa dea dreptul unui angajat sa semneze in locul lui diverse documente precum: adeverinte, instiintari catre diverse institutii, cereri de concediu, etc?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters42249 , utilizator 13:11, 9 Iulie 2009
Se poate merge procura notariala .
Mult succes ,
Cred ca pentru astfel de documente eset suficienta si o decizie in acest sens.
O decizie CA/Adm. Unic este suficienta, daca prin actul constitutiv se prevede ca adm. poate delega repectivele competente. In cazuri mai speciale, in relatia cu unele banci sau cu autoritati mai indaratnice ale statului poate fi necesara o hotarare AGA in acest sens.
Se emite o decizie in acest sens.
Pentru relatia cu bancile, da, acordarea drepului de semnatura necesita hotararea AGA sau a celui ce a constituit societatea.

Alte discuții în legătură

Delegare atributii administrator brendissima brendissima Intr-o societate cu 2 asociati persoane juridice, in care administrator este o pers fizica, se pot delega atributiile adm catre directori si cum? Tb facuta AGA ... (vezi toată discuția)
Imputernicire pt a semna contract, decizii etc. in locul dir. gen. curteanu curteanu Buna ziua In ce conditii pot semna urmatoarele acte in locul dir. general? (firma este SA , postul meu este director resurse umane.) Actele in ... (vezi toată discuția)
Delegare atributii ginnyy ginnyy Este posibil ca administratorul unui SRL sa delege atributiile de decizie privind reorganzarea societatii comerciale, directorului de resurse umane? (actul ... (vezi toată discuția)