avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1975 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sporuri Ingrijiri Paliative
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sporuri Ingrijiri Paliative

Sunt asistent medical intr-o sectie noua de Ingrijiri Paliative.As vrea sa stiu daca se acorda ceva sporuri pe aceasta sectie si daca da ,in baza carei legi.Rog raspuns urgent!!!!
Cel mai recent răspuns: Norbert333 , utilizator 01:33, 9 Noiembrie 2015
Exista Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 547/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea sporurilor la salariile de baza, in conformitate cu prevederile notei din anexa nr. II/2 la Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 370, din 4 iunie 2010.
Conducerea a spus ca nu ne pot acorda acest spor din cauza ca nu este specificat cuvantul paliative.....Am citit si eu Ordinul si este!!!!....Unde ne putem adresa ca sa se rezolve problema?????Am uitat sa mentionez ca am fost obligate verbal(amenintate ca ne vor disponibiliza) sa semnam actul aditional in care este specificat schimbarea locului de munca( eu,anterior am lucrat pe sectia de Chirurgie,in cadrul aceluias spital).Este problema ca am semnat?.Rog un raspuns urgent,daca se poate!!!!
Ultima modificare: Vineri, 17 Iulie 2015
Norbert333, utilizator
Puteti sa va adresati Ministerului Sanatatii sau sa promovati o actiune in instanta.
Directiunea a trimis solicitare spre DSP,pentru a veni comisia care va constata daca avem bolnavi de paliatie(asa ni s-a spus ca se procedeaza).
Raspunsul a fost:Nu exista nici un temei legal in baza caruia sa se acorde sporul de 50%.
Noi,angajatii stim toate astea de la directiune.Nu am vazut nici o foaie care sa confirme cele spuse.
Adresati-va DSP-ului sa vedeti daca acela a fost raspunsul lor.

Alte discuții în legătură