avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1990 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sporuri Ingrijiri Paliative
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sporuri Ingrijiri Paliative

Sunt asistent medical intr-o sectie noua de Ingrijiri Paliative.As vrea sa stiu daca se acorda ceva sporuri pe aceasta sectie si daca da ,in baza carei legi.Rog raspuns urgent!!!!
Cel mai recent răspuns: Norbert333 , utilizator 01:33, 9 Noiembrie 2015
Am cerut un raspuns scris :motivul pentru care nu se acorda sporul de 50%.....Deocamdata am primit un raspuns verbal:Nu exista normativele in baza carora sa se aplice legea 248,care a fost aplicata la spitalele unde ne-am interesat(Sp.Bacau,Sp.Alejd,Sp.Ploiesti).
Ultima modificare: Marți, 29 Septembrie 2015
Norbert333, utilizator
Solicitati sa va raspunda in scris ca sa vedeti exact motivul refuzului.
Am solicitat scris un raspuns si.....dupa 36 de zile am primit ....ceva.....nu-l pot numi raspuns,pentru ca este o copie dupa solicitarea facuta de catre directiune,catre minister(a fost facuta in luna iulie).Au spus ca poate sa dureze chiar si 6 luni pana o sa primim un raspuns din partea ministerului.