Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna Ziua
Am magazin online.
Nu este popular metoda de a plati online produsele cumparate ,ci prin ramburs.
Cum sa incurajez clientii ?
Cum ocolesc clientii riscurile la plata online.
Multumesc
Aveti 2 variante:
1)plata se face cash la primirea produsului ;
2) online , insa trimiteti produsul sau produsele comandate dupa ce se face dovada platii.
La ce va referiti cu intrebarea "cum sa incurajez clientii"?...parerea mea este ca daca un client doreste produsul respectiv , atunci trebuie sa respecte si conditiile minime pe care le impuneti.
Din cate inteleg eu din mesajul initial, magazinul online are posibilitatea de plata online insa clientii prefera varianta cu plata ramburs.
Nu e usor sa schimbi niste mentalitati de genul "daca iti pui nr de card pe net te trezesti cu contul gol", mai ales cand ni se spune mereu la televizor ca suntem o tara de hackeri. :)
Ce tine de tine e sa faci metoda de plata si site-ul cat de securizate se poate. Asta inseamna HTTPS in toate comunicatiile intre client si site care tin de user, parola, PIN, etc. De asemenea, toate informatiile despre clienti stocate pe server sa nu fie accesibile nici celui mai priceput hacker. Si daca ai facut toate astea, atunci poti sa incerci niste discounturi la plata online. Daca ai clienti care revin si se obisnuiesc cu metoda asta de plata, atunci iesi in castig.