avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 571 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Decizie de suspendare a contractului de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Decizie de suspendare a contractului de munca

Sunt profesor titular din comuna Sacele,Constanta si de doi ani de cand s-a intentat divortul,am numai neplaceri la scoala,fostul sot fiin ruda cu primarul,directoarea.Directoarea a instigat parinti impotriva mea si au facut o reclamatie si la politie si la scoala.Comandantul comunei mi-a dat o amenda de 300 de lei,explicandu-mi faptul ca nu pot fi sanctionata pentru aceeasi fapta de doua ori.Ulterior, am primit de la scoala un nr de opt pagini, in finalul carora directoarea scolii dispune desfacerea contractului de munca. Cum procedez?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:45, 19 Iulie 2015
Cu ce articol a incetat c.i.m.?
nu a incetat inca.Am inca cele 15 zile de contestatie.Urmeaza a inceta cu 1.09.2015
art 280,alin 1 si2.Dar inca o intrebare.Daca comisia de disciplina a fost formata din 3 membrii,unul din ei fiind unul din parintii reclamanti,el fiind si liderul de sindicat,iar un alt membru este invatator, desi are gradul 1 si eu doar definitivatul,eu fiind profesor,comisia se considera valida?
Incetarea c.i.m. nu are loc numai in baza Legii nr.1/2011 , ci coroborata cu prevederile Codului Muncii.

Vi s-a aplicat sanctiunea desfacerea disciplinară a contractului individual de muncă. In acest caz, aveti dreptul de a contesta, în termen de 15 zile de la comunicare, decizia respectivă la colegiul de disciplină de pe lângă inspectoratul şcolar.