Buna ziua!
Am contractat la inceputul anului 2015 un abonament UPC cu toate serviciile incluse (TV, Internet, Telefonie). Ba mi-au oferit chiar si o consola PS3 gratis pentru 140 lei pe luna.
Toate frumoase doar ca dupa aproximativ o saptamana dupa ce au facut instalarea au inceput problemele. Cam o zi pe saptamana daca nu si mai des nu functioneaza NICIUN serviciuX-(. Am sunat de nenumarate ori si-mi spun ba ca e vina Enel ca le pica electricitatea si afecteaza nu stiu ce zona, ba ca nu stiu de problema, uneori chiar ma contrazic spunand ca e imposibil.
Vreau sa renunt la abonamentul lor pentru ca sincer nu vad alta iesire din aceasta situatie. Inainte am avut abonament Rds&Rcs si foarte rar spre deloc am avut probleme. Imi fac munca de acasa si internetul este vital.
In conditiile astea, avand in vedere ca standardul de calitate nu a fost atins, por cere inchiderea abonamentului FARA a plati taxe/lunile ramase de abonament? Sau cum ii pot obliga sa rezolve problema?
P.S Precizez ca nu am inceput demersurile pentru a inchide abonamentul. Vreau sa aflu daca sunt sustinut de lege ca apoi sa stiu cum pun problema.
Da, puteti. Cautati in contract obligatiile lor si vedeti ce anume, punctual, nu s-a respectat. Cu acele articole / paragrafe sa va justificati notificarea de reziliere unilaterala.
Ar fi bine sa puteti scrie date exacte: zilele in care s-a intamplat si in care ati reclamat, cat timp n-ati beneficiat de internet si daca e posibil, sa anexati dovezi ale faptului ca munca dvs. depinde de existenta conexiunii. Poate aveti un contract de munca din care reiese asta sau PFA cu obiect de activitate relevant si sediul la adresa pe care e contractul, asa ceva.