Buna ziua.
As dori sa stiu daca am dreptate in urmatoarea speta:
- se da un cetatean, numit in continuare client, cu abonament la un furnizor mare de servicii 'pe cablu'
- clientul nu-si plateste la 1 mai abonamentul (practic, factura pe aprilie)
- in 20 mai furnizorul intrerupe serviciul livrat (conform contract)
- clientul, din varii motive, amana vreo 3 luni de zile sa ceara rezilierea contractului, cand o face furnizorul pretinde plata facturilor pe lunile aprilie, mai, iunie si urmeaza si iulie
- e normal sa se factureze si perioada in care clientul nu a beneficiat de serviciu? In contract este stipulat ca "Furnizarea serviciilor este conditionata de plata contravalorii tarifului lunar" dar nu si ca "plata contravalorii tarifului lunar este conditionata de furnizarea serviciilor".
In caz ca furnizorul face un abuz ce poate face clientul? Pentru a sesiza ANPC ar trebui sa prezinte niste minime dovezi ori furnizorul (prin vocea unui distins lucrator de la ghiseu) pretinde ca serviciul nu a fost intrerupt ci ca doar semnalul nu mai este furnizat.
Multumesc.
ce va factureaza nu sunt serviciile , ci abonamentul care cf contractului trebuie platit. Va suspenda furnizarea serviciilor cat nu ati achitat factura precedenta.