In vederea recuperarii sumelor se depune un dosar la registratura casei de sanatate care trebuie sa contina :
• cerere tip (in 2 exemplare);
• declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate (Declaratia 112)-copie
• centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii pentru care se solicita restituirea
• concediile medicale (exemplarul 2 – roz) aferente pt luna pentru care se solicita restituirea pe care se va aplica ştampila societăţii pentru conformitate cu originalul;
• fisa sintetica pentru concedii si indemnizatii de la Administratia fiscala -contul 439
Dosarele de recuperare trebuie depuse intr-o perioada de pana la 90 de zile. Baza legala este pct. 10 din OUG 36/2010 pentru modificarea OUG 158/2005 care prevede ca “Indemnizaţiile pot fi solicitate pe baza actelor justificative, în termen de 90 de zile de la data de la care beneficiarul era în drept să le solicite".
Detalii:
[ link extern ] /
[ link extern ]