Buna ziua , In cadrul Asociatie unde locuiesc in Adunarea Generala sa aprobat sa-i plateasca unei locatare Scoala de Administrator ,blocul ne avand administrator . Ma intereseaza daca este legal ca Asociatia sa plateasca scoala pentru administrator ?chear daca Adunarea Generala a aprobat
In aceasta speta locatarii hotarasc pe ce vor sa dea banii.
Numai ca scoala si atestatul persoanei sunt personale. Daca se supara peste 2 luni si nu mai vrea sa fie administrator la blocul dv., va lasa cu buza umflata si pe banii dati de dv., locatarii, se angajeaza la alt bloc.
Da, asociatia, ca orice angajator, poate sa suporte cheltuieli de scolarizare, specializare, calificare... Sigur ca aceasta se stabileste printr-un contract intre angajator si angajat, contract in care se va preciza in ce conditii se suporta cheltuiala de scolarizare, drepturi, obligatii.
De exemplu, un contract prin care se stabileste ca asociatia achita acum cheltuielile de scolarizare iar acestea vor fi recuperate prin retinere din salariu in urmatoarele 12 - 36 luni. Sau alte variante.