Cand am fost angajata am descoperit ca unui salariat ii lipsesc 2 acte aditionale de la CIM. Acesta le solicita si nu stiu care este procedura legala (sunt inregistrate in Revisal). In acea perioada compania era condusa de un alt director, cine le semneaza, pot pur si simplu sa le emit eu si sa le semneze actualul director? Trebuie sa fac vreo mentiune? #-o
Salariatul este angajat al departamentului financiar, iar superiorul ierarhic era in functie si in acea perioada, nu are insa aceasta atributie stabilita in fisa postului.
In acest caz, puteti efectua urmatorii pasi:
- intocmirea unui referat din partea R.U. prin care se constata ca nu se regasesc cele doua acte aditionale la c.i.m. al salariatului respectiv la dosarul de personal si propunerea reconstituirii lor.
- supunerea acestui referat aprobarii conducerii societatii
- emiterea decizie de aprobare de reconstituire a celor doua acte aditionale si daca directorul general nu doreste sa le semneze,atunci poate delega competenta altei persoane.
- emiterea celor doua acte aditionale si comunicarea a cate un exemplar salariatului in cauza.
Codul muncii
laura57
buna ziua!
Va rog sa ma ajutati in clarificarea urmatorului aspect legat de actul emis la incadrare in urmatoarea situatie:
Un salariat al unitatii ... (vezi toată discuția)