buna ziua!
Am inceput in anul 2014 in luna martie sa lucrez ca agend vanzari,intr-un domeniu nou si anume vanzare tigla metalica.
Am stat la aceasta firma pana in iulie 2014,ne atingand target-ul am fost concediat.
In timpul care am lucrat si totusi facand cateva vanzari am cunoscut diversi montatori de tigla,noi vanzand produsul si dumnealor facand montajul.
Dupa ce am plecat de la aceasta firma ma imprietenisem binisor cu un montator care ar fi vrut sa ma ia ca si agend dar nu isi permitea,m-a bagat la o alta firma ca agend vanzari,am stat pana in luna aprilie la acesta,pt ca ne intelesem ca in perioada sezonului 8h si in periada iernii 4h nefind de munca etc..ok...am facut 2-3 vanzari dumnealui nu imi mai achita salariu ca ba ca are probleme ba ca nu are,find tot felul de imbarligaturi si divergente . Am plecat si gata.
Montatorul cu care ma imprietenisem imi propusese bai hai la mn,ne asociem si facem jumate la tot,neavad cu dumnealui nici o problema si comunicand calumea am zis hai. Acum de unde luam tigla,intru pe net caut cativa furnizori si ajung sa ma intalnesc cu unul,ii zic sunt firma x,am lucrat ca agend colo si colo acum m-am asociat cu un montator si vrem sa facem treaba. La scurt timp ne primeste pe piata,imi trimite oferta mie pe email eu o trimit mai departe si asa zsului meu asociat,deci ne apucam. Fac prima vanzare,marfa depasea 10000 lei,iau avans 50% dam factura pt suma,ii inmanez banii ca asa am stabilit eu ma ocup de vanzare,masurare si comanda el face plata prin banca,bun.
II zic ce faci un facturier chitantier cand imi dai ca sa numai fac drumuri intoarse de fiecare data,trec cateva zile,imi zice dute si cumpara 2 factriere 2 chitantiere,ok,ma duc la el imi semneaza 5-6,stampileazaa ok,mi le da. Acum il intreb actul acela care l-am semnat pt asociere cand primesc,ca nu a iesit,bun.