Doresc sa depun pentru un SRL un dosar pentru autorizarea unor obiecte secundare de activitate (coduri CAEN) existente deja in actul constitutiv, la terti si/sau la sediul social al firmei (un apartament de bloc):
4619 - Intermedieri in comertul cu produse diverse;
7022 Activitati de consultanta pentru afaceri si management;
In prezent nicio activitate (CAEN) nu este autorizata la sediul firmei (nici macar activiatea principala - 4643 Comert cu ridicata al aparatelor de uz gospodaresc, al aparatelor de radio si televizoare, intrucat am nevoie de inchiriere depozit.
Am 2 intrebari:
1. Ce declaratie depun: Model 2 sau Model 3?
2. Am nevoie de avize SSM, etc pentru a desfasura activitatile la sediul social?
3. Cu codul 4619 pot desfasura intermedieri produse electrice si electronice?
3. Continutul dosarului va fi: Cerere de inregistrare, Declaratie model2/3, certificat constatator initial (original), C.I. Administrator si atat?
1. Se va depune declaratia model 2. In cazul in care doriti desfasurarea activitatilor la sediul social, va fi necesar Acordul asociatiei de proprietari/locatari si a vecinilor in plan orizontal si vertical.
2. Nu
3. Da
4. Cerere inregistrare, Declaratie model 2, Acord Asociatie proprietari/Locatari, Certificat constatator original si CI administrator.