Buna ziua. Ma numesc Anca si sint contabila la un SRL de circa 1 an jumatate.Deci sa incep,firma are 4 angajati din care unul seful doreste sa il dea in somaj.Problema e ca nu a platit darile la stat deloc anul acesta pt. nici unul din ei.Eu pot acum sa platesc doar pt. acel angajat taxele la stat ca sa poata beneficia de somaj?pt. ca ei nu doresc sa plateasca pt. toti.Daca se poate ce ar trebui sa cer de la finante pt. ca sa se vada ca am platit pt. el?pt. ca cei de la finante spun ca nu pot sa-mi dea ceva care sa arate ca sa platit pt. el,pt. ca banii se pun intr-un ct. unic din care se trage intr-un anumit mod banii,si nu se specifica nicaieri cum ca eu am platit pt. acel angajat pt. ca el sa poata beneficia de somaj.Sau e suficienta anexa 14 completata plus dovada cu suma pe care am platit-o si atit?Va rog mult sa-mi raspundeti pt. ca cei de aici nu-mi dau nici un raspuns clar.#-o:Va multumesc.
1. Ar fi bine sa raspunda un consultant financiar.
2. Eu stiu ca de cand se plateste la fondul unic nu mai poti sa specifici pe ordinul de plata destinatia sau pentru cine se plateste suma. Tragerea se face de intr-o ordine stabilita de nu stiu ce act normativ.
3. Inainte se faceau abuzuri de genul celor spuse de initiatorul topicului, cand puteai sa platesti contributia CAS sau CASS pe numele unei persoane pentru a beneficia de stagiu de cotizare la pensie sau pentru a putea sa nu plateasca spitalizare (am practicat si eu acest "artificiu" pana prin 2004, parca).