Buna ziua,
va rog sa ma lamuriti in situatia pe care o descriu mai jos:
Acum 3 ani - 02.04.2012 mi-am facut, la o firma de specialitate, o pereche de ochelari (purtam si inainte, dar mi-au crescut diopriile) .
Mi-au masurat fiecare ochi si au rezultat urmatoarele:
- ochelari de distanta
- distanta interpupilara 60 mm
- cilindr la ochiul drept -1.00, ax ochiul drept 170 grade
- cilindru ochiul stang -1.25, ax ochiul stang 173 grade.
Am achitat, iar pe hartia pe care mi s-au notat rezultatele si alaturi de care am primit ochelarii la rubrica garantie si certificatd e calitate nu este completat nimic - durata luni, durata medie de utilizare, etc
In acest timp, am simtit ca ma deranjeaza, mai ales la calculator - fiind facuti si cu protectie e calculator + protectie solara, dar mi-am zis ca la inceput e nevoie de acomodarea ochilor cu noii ochelari, apoi ca e de vina oboseala, etc.
Anul trecut am fost la un control de rutina care arata ca nu e bine ce port si mi s-a dat trimitere la un alt medic, datorita faptului ca acela avea un aparataj mai performat - in vederea verificarii. Din pacate, din cauza serviciului nu am ajuns atunci, si m-am dus abia anul acesta, cand un alt medic mi-a certificat ca nu port ochelarii buni, ca lentilele puse acum 3 ani mi-au redus vederea cu 30%, noul diagnostic fiind:
- distanta interpupilara 63mm
- ochiul drept cilindru -0.25, ax 168grade si noutate lentila sferica -1.50
- ochiul stang cilindru -0.50,a x 162 grade, lentila sferica -1.00
Este evident ca au fost facuti gresit prima oara.
Ochelarii au costat foarte mult acum 3 ani si macar pe lentile as dori sa imi recuperez banii.
Intrebare: Se poate presupune ca au acordat o garantie nelimitata, daca nu au completat nimic la sectiunea respectiva?
As putea sa ma bazez pe acest aspect?
Cum altfel ar trebui procedat?
Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns:
suciu_diana , utilizator
23:26, 31 August 2015