Buna ziua,
Am o si eu o problema cu furnizorul de telekomunicatii. In martie 2014 am incheiat un contract de telefonie mobila+ date pe o perioada de 2 ani. In cadrul pachetului am primit un telefon la valoare de piata de 400 ron.
Am cerut rezilierea abonamentului respectiv dupa un an, refuzand sa platesc taxa de reziliere( 200 de euro+ 500 de ron cat au cerut), in schimb am achitat suma de 400 de ron( contravaloarea telefonului). In luna iulie am reziliat contractul, in luna august mi-au trimis o factura cu 30 de lei( motivand ca am intarziat plata celor 400 de lei, am achitat-o). Dar acuma mi-au trimis o nou a factura pentru luna septembrie in valoare de 170 de lei motivand ca a valoarea abonamentului de date desi abonamentul meu initial date + mobil era 100 de lei( o singura factura + cod de client.
In concluzie mi-au reziliat jumate de abonament si acuma i-au mai dublat si suma. Nu mai reusesc sa ajung la niciun rezultat cu ei, nu stiu ce ar trebui sa fac in aceasta situatie.