avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 729 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... Declararea veniturilor în următoarea situație
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

Declararea veniturilor în următoarea situație

Buna ziua,

Dacă este posibil, aș dori să mă lămurească și pe mine cineva dacă și cum trebuie declarate veniturile în următoarea situație, astfel încât totul să fie corect și legal:

În timpul liber îmi place să creez jucării. Tiparele îmi aparțin în totalitate. La sugestiile unor prieteni, m-am gândit să vând tiparele online. Pe site-urile de gen, contra unei sume modice (să spunem cca. $3), utilizatorii obțin accesul la tipar și instrucțiuni (în format pdf). Eu aș vrea să fac exact același lucru.
Nu caut să mă îmbogățesc din asta, nu am PFA, momentan sunt studentă etc.

Cum se procedează legal în această situație?

Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: ami_m , utilizator 09:22, 7 Septembrie 2015
Pentru o astfel de activitate va trebuie automat pfa.
Mulțumesc pentru răspuns. Înțeleg direcția în care ar trebui să o iau.
Însă pentru orice fel de tranzacție de acest gen este nevoie de PFA?
Trebuie sa va autorizati ca pfa pentru Cod CAEN 3240 Fabricarea jocurilor si jucariilor

Aceasta clasa include fabricarea de papusi, jocuri si jucarii (inclusiv jocuri electrice), modele la scara si vehicule pentru copii (cu exceptia bicicletelor si tricicletelor din metal).
Aceasta clasa include:
-fabricarea de papusi, îmbracaminte pentru papusi si accesorii
-fabricarea de figurine reprezentând animale
-fabricarea de jucarii pe roti , destinate a fi încalecate inclusiv biciclete si triciclete din materiale plastice
-fabricarea de instrumente muzicale de jucarie
-fabricarea de articole pentru amuzament, jocuri de masa sau salon
-fabricarea de carti de joc