Am facut o comanda de produse ceramice pentru instalatii electrice.
Am primit confirmarea cu desene la produsele pe care le au in fabricatia curenta si am acceptat si ca pret si din punct de vedere tipodimensional.
Am virat un avans de cca 50% din total oferta pe baza unei Facturi proforme si pentru diferenta de plata a intregii facturi am emis si trimis ramburs la livrarea marfii un BO scadent la 25 de zile, termen convenit de ambele parti, dupa care a urmat receptia marfii unde am constatat ca la un produsele de la un reper nu corespund tipodimensional cu schitele din desenele trimise anterior, neputind sa ma folosesc de aceste produse.
Am facut cunoscut prin email despre aceasta neconformitate si mi s-a raspuns telefonic ca nu se mai poate face nimic.
Acum vin cu intrebarea: pot sa fac cunoscut scris bancii la care am contul sa blocheze BO scadent la 14.09.2015 pina la rezolvarea problemei de catre furnizor ? Tin sa precizez ca pretul acestor produse reprezinta 1/3 din total factura.
Astept raspunsul si pe una din adresele mele de mail.
Buna ziua!
Din punctul meu de vedere, marfa pe care ati receptionat-o si care nu corespunde comenzii, trebuie returnata in conditiile prevazute in contract.
In acest sens, incheiati un proces verbal de retur pt. neconformitate.
Cu aceasta dovada puteti apoi sa solicitati bancii retragerea BO din circuitul bancar. Fara un motiv intemeiat, banca are tot dreptul sa va refuze cererea.
Succes!
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Shoping internet
d.flory
Validitate confirmare comanda internet...
Am facut astazi o comanda catre un anumit site de comert electronic,am facut comanda ,m-am inregistrat conform ... (vezi toată discuția)