avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 372 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Zgomot frigider nou
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Zgomot frigider nou

am cumparat un frigider indesit. am platit ca pt unul nou si am primit unul care arata ca de la mana a doua. pe langa alte probleme, cel mai deranjant este faptul ca zgomotul din interior se transmite in bucatarie ca o rezonanta (parca merge un motor diesel). ce nu inteleg este ca nivelul de zgomot admis scris in manualul frigiderului este de 44db, iar nivelul de zgomot admis in locuinta este de 35db ziua, iar noaptea de 25db. deranjeaza si faptul ca porneste si se opreste in fiecare ora ca o centrala termica fara termostat. poate sa ma ajute cineva cum pot sa rezolv problema? daca ajung in instanta imi da MIE dreptate vis-a-vis de protectia consumatorului, firma care asigura garantia si magazinul de unde l-am cumparat? (firma care asigura garantia nu are cu ce sa masoare zgomotul, nu are nici macar o nivela pt pozitionare corecta- lucreaza "la ochi" afirmand ca nivela pe care o aveam nu e buna) ce pot face? va rog ajutati-ma cu ceva sfaturi ca imi sunt tare necesare (un expert cred ca e scump pt posibilitatile mele si cum merg lucrurile, il platesc eu, iar rezultatul s-ar putea sa fie in favoarea celorlalti). oricum multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: gepop , utilizator 14:50, 6 Septembrie 2015
De unde ati luat frigiderul? L-ati luat de pe net? Ce au zis cei de la service, e normal sa aiba asa zgomot? Ca n-au sonometru n-ar fi cine stie ce (unul bunicel e pe la 100 euro), dar un nivel de zgomot deranjant poate fi usor de perceput ! Dati-ne mai multe relatii !
Puteti sesiza problema aici
[ link extern ] /
Va spun din experienta ca se implica!
Ultima modificare: Sâmbătă, 5 Septembrie 2015
DlGoe, utilizator
Pentru raspuns la obiect este necesar sa prezentati date relevante
deranjeaza si faptul ca porneste si se opreste in fiecare ora ca o centrala termica fara termostat.
Pentru clarificarea aspectului,contactati initial reprezentantii unitatii de unde ati achizitionat produsul,sau contactati producatorul-reprezentantul national
Pentru instalare corecta apelati la persoana specializata care detine experienta si ustensilele necesare
Daca dupa instalarea conform specificatii tehnice,staruie atat zgomotul cat si functionarea in ciclu orar,puteti sesiza si autoritatea pentru protectia cumparatorului
Deci, frigiderul este cumparat de la magazinul MEDIA GALAXY. L-am platit pe 16.06.15, l-am primit pe 17.06.2015, l-am pus in functiune pe 20.06.15, iar pe 22.06.15, 6.07.15 si 7.07.15 am trimis email firmei DEPANERO. Nu am primit raspuns, asa ca am sunat. In urma apelurilor telefonice (23 si 29 iunie) s-a prezentat reprezentantul firmei, care a constatat problemele, a fost de acord cu ele, dar a concluzionat ca functioneaza in parametri. Am sunat pe 6 iulie, a venit reprezentantul, care a efectuat poze si a facut inregistrari (inclusiv vocea mea, desi e interzis). Sunand pe 13 iulie, mi s-a spus ca trebuie sa iau legatura cu magazinul, pt ca in partea de jos , usa congelatorului prezinta semne cu marker, si urma de afumatura, ca si cand urma sa i se mai faca ceva probabil in fabrica, sau mai muncise pe undeva, avea probleme si l-au trimis in Romania (este fabricat in Polonia). Am mers la magazin pe 13 iulie, am expus situatia, am revenit pe 14 iulie, si am ajuns si la protectia consumatorului, unde am lasat si o petitie legate atat de modul defectuos de functionare, cat si legate de documentatie. Pe 30 iulie, am primit raspunsul "frigiderul functioneaza in parametri tehnici setati de producator". Am revenit cu o alta petitie la CJPC pe 25august, in urma careia a venit o comisie (2 reprez CJPC, sef magazin, reprez. DEPANERO). Eu cred in organismele statului, dar desi zgomoteste (merge ~40min, sta ~20min, am constatat asta incercand sa plec din bucatarie cand functioneaza si sa revin cand sta, dar nu se poate!) prezinta si acele insemnari care-mi dau de gandit, nu stiu ce asteptari as avea. Eu doresc sa-l schimbe, dar au afirmat ca-l duce la un laborator.( nivelul de zgomot efectiv cu ce-l va compara: cu cel din documentatie sau cu cel impus de legislatia noastra ORD.MIN.SANATATII nr 536/1977). Am citit ca acea rezonanta poate fi de fapt REVERBERATIE - reflexia repetata a undelor acustice
Sper ca nu va plictisesc, o sa scriu ce urmeaza!
Ultima modificare: Duminică, 6 Septembrie 2015
gepop, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme combina frigorifica ionel82 ionel82 Buna ziua,va scriu in speranta ca voi gasi rezolvare la problema mea:in luna Decembrie 2014 am achizitionat o combina frigorifica marca Ariston Hotpoint si ... (vezi toată discuția)
Produs deteriorat la service-ul unde trebuia reparat Biaboa Biaboa Buna ziua, Am urmatoarea problema: Am achizitionat de la eMAG un telefon pe care l-am scapat din buzunar dupa 2 saptamani. In urma loviturii capacul ... (vezi toată discuția)
Service, produs defect, protectia consumatorului roxana2016 roxana2016 Buna Ziua! Am cumparat un laptop acum un an si jumatate de la firma Domo. Laptopul s-a defectat iar Domo a dat faliment. Altex a sustinut in presa ca a ... (vezi toată discuția)