Am fost desemnat ca sa fac listele de inventariere cu mijloace fixe si obiecte de inventar. Daca imi poate spune cum trebuie sa procedez legal pentru a intocmi aceste liste sau mai bine zis care sunt pasi pentru inventarierea patrimoniului unei institutii publice.
Pe cine ati deranjat ? :D Glumeam....de obicei inventarierea nu o face o singura persoana , ci o comisie de inventariere ,tocmai datorita volumului fosrte mare de munca.
Aveti de parcurs urmatorii pasi:
1- Solicitati listele vechi de inventar de la contabilitate
2-Cereti de asemenea sa va bifeze pe acele liste care dintre pozitii au fost casate din diferite motive(depreciere, amortizare, distrugere,etc)
3-Solicitati tot de la contabilitate listele cu achizitiile de mijloace fixe
Restul e o chestiune de matematica pur elementara care se reduce la adunari si scaderi.=D>
>PS- Atentie...la final va trebui sa efectuati inspectia si identificarea bunurilor de inventar...aici este faza distractiva ...s-ar putea sa aveti surprize in sensul ca unele dintre bunuri nu le veti gasi!:D
SUCCES!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.