Pentru gestionarea deseurilor, am inteles ca fiecare societate trebuie sa aiba fie un personal care are un curs de specialitate facut, fie contract cu o alta firma de profil.
Intrebarea este:
Pentru o firma mica, chiosc sau o mica cafenea, unde deseurile sunt cat se poate de clare si foarte usor de gestionat, se aplica prevederile la fel ca la marii generatori?
Ca e mai mare daraua decat ocaua.Amaratul care are si el cateva cartoane, PET-uri si vreo 2 sticle, daca il mai si punem sa faca cursuri pentru asta...
Este undeva vreo precizare de acest gen?
Ce recomandati?
Va multumesc
Legea 211/2011
negrila
Ma poate ajuta cineva cu un model de decizie numire persoana responsabila cu deseurile? Nu stiu cum sa intocmesc un astfel de act, si nici cum se numeste ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.