Nu exista notiunea de regulament ssm si psi in legislatia nationala.
Trebuie facuta o precizare, de la inceput: ssm si psi-su sunt activitati independente, separate, cu legislatie proprie, cu institutii ale statului diferite care sunt abilitate sa controloze activitatea la angajatori (inclusiv in scoli).
Obligatiile angajatorilor (in cazul dvs. - directorul scolii) sunt cele mentionate in Legea ssm nr. 319/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv cele mentionate in Legea nr. 307/ 2006 pentru psi.
In principal trebuie sa evaluati riscurile profesionale si sa stabiliti un plan de prevenire si protectie, sa identificati riscurile la incendiu si sa stabiliti scenarii pentru evitarea acestor riscuri, sa intocmiti instructiuni proprii ssm si instructiuni proprii psi-su, sa instruiti personalul in domeniul ssm si respectiv psi-su si sa le intocmiti fise individuale ssm si fise individuale psi-su, sa nominalizati prin decizie interna, la nivel de scoala, lucratorul desemnat cu activitati de prevenire si protectie din domeniul ssm, respectiv lucratorul din domeniul psi-su, lucratori care trebuie sa urmeze cursuri de pregatire in domeniul ssm, respectiv in domeniul psi-su, sa trimiteti la examinare medicala la angajare si periodic intreg personalul.
Legislatia in domeniu trebuie studiata, aprofundata si respectata, pentru a se evita cazurile in care la producerea unor evenimente nedorite in scoala (accidente de munca, incendii, etc.), inspectorii de la Inspectoratul teritorial de munca, respectiv de la Inspectoarul judetean psi-su vor cerceta evenimentul produs.
Ssm si psi
DianaU27
Buna ziua,
Pentru o microintreprindere cu 2 angajati cu norma intreaga(administratorul si sotia lui) este necesar sa se contracteze un serviciu extern SSM si ... (vezi toată discuția)