revin cu intrebarea adresata zilele trecute si va rog daca se poate sa primesc un raspuns : in 2008 se refuza nejustificat din factura o suma desi serviciul a fost efectiv prestat si receptionat ;in 2010 furnizorul revine cu factura dupa ce s-a purtat corespondenta si factureaza suma refuzata anterior ;factura a fost acceptata la plata si achitata ;exista aici conditiile unui abuz in serviciu ?
Pentru a va putea formula un raspuns, va rog sa detaliati. Care a fost motivul refuzului primirii facturii, atata timp cat exista un proces verbal de receptie? Ce contine corespondenta purtata cu furnizorul? In anul 2008, furnizorul avea posibilitatea deschiderii unei actiuni pe dreptul comun, in cadrul careia se puteau administra probe: martori, înscrisuri etc. Factura putea sa o transmita prin posta, prin scrisoare recomandata cu continut declarat.
In 2008 s-a refuzat o suma ,s-a taiat de pe factura pur si simplu ,s-a facut adresa catre furnizor in 2009 prin care era informat ca i s-a refuzat o suma din factura fara alte explicatii ,furnizorul a cerut plata serviciilor refuzate printr-o notificare ,in asta consta corespondenta ,iar in 2010 a refacturat serviciile printr-o alta factura care a fost acceptata si achitata
Abuz in serviciu
dana_gorj
in 2008 a fost refuzata din factura o suma nejustificat deoarece serviciile au fost efectiv prestate si receptionate ;in 2009 furnizorul este informat printr-o ... (vezi toată discuția)