Buna ziua,
Intampin si eu o problema cu o banca. Am emis o factura proforma cu numele firmei corect dar am scris un cont gresit. Binenteles ca banii au intrat in contul gresit si banca nu vrea sa ma ajute sub nici o forma. Desi am spus la banca ce sa-ntamplat au blocat banii titularului si ii vireaza unde acesta avea datorii desi sunt banii necuveniti persoanei respective. Persoana in cauza (care a primit banii nu este in tara). Am trimis mesaje si la banca din Bucuresti, mi-au cerut mai multe date inclusiv ordinul cu care s-a facut plata dar dupa ce am trimis datae nu imi mai raspund. eu sunt persoana care face lucrearea, eu trebuie sa eliberez factura buna, lucru pe care nu il pot face deoarece banii nu au intrat in contul meu. Cui pot sa ma adresez? Ce as putea sa fac?
Nu cred că este 100 % corect ceea ce susțineți. Mai gândiți-vă și vedeți dacă nu ați greșit cumva.
Dacă numele și /sau contul IBAN sunt greșite pe ordinul de plată, plata nu poate fi încasată de către banca beneficiarului. Este o plată eronată și banii se întorc în contul plătitorului.
Așadar, este imposibil să se întâmple ceea ce spuneți.
Există situații în care creditorul plății, executat silit prin poprire, indică alte conturi în care să primească banii și plătitorul mai greșește și plătește în conturile poprite apoi susține ( minte ) că plata respectivă a fost eronată. Ei bine aia nu e o eroare.
Odată creditat contul, banca nu poate restitui suma decât cu acordul titularului de cont și cu acordul executorului dacă acel cont este blocat.
Este f adevarat ce va spun. Plata s-a facut de catre ordonator online. Am ordinul de plata, cu care am fost si la banca unde am eu contul si l-am trimis si bancii de la Bucuresti care mi-a cerut acest lucru si de atunci nu imi mai raspunde nimic. La protectia consumatorului am fost si mi-au spus ca eu avand PFA sunt persoana juridiaca si ei nu au ce sa faca. Nu stiu la cine sa mai apelez. Multumesc
Păi, vedeți dumneavoastră, une-i ordinul de plată și alta-i creditarea contului beneficiarului. ordinul de plată atestă faptul că s-au trimis banii, nu și faptul că banii au creditat contul beneficiarului.
Nu mai luați de bun tot ce vi se spune, încercați să mai și verificați.
Cereți plata de la partenerul contractual, în contul corect. banii ăia i s-au întors sau i se vor întoarce în cont, cu certitudine. Nu există nicio posibilitate ca un ordin de plată în care IBAN-ul nu coincide cu titularul de cont să fie executat prin încasare.
Va rog mult sa imi dati un nr de tel ca sa va pot suna. Banca unde au intrat banii nu ii trimit inapoi, de fapt eu m-am dus cu contul gresit (pe care l-am luat de pe ordinul de plata care s-a facut) si cei de la banca mi-au spus titularul unde au intrat banii. Asta este tot ce vreau banii sa se intoarca de unde au venit. Multumesc