Am luat un pachet turistic in Turcia, la un hotel de 5 stele, in statiunea Kemer; agentia ne-a pus in fata faptului implinit facandu-ne o asigurare de calatorie cu firma OMNIASIG.2 adulti si un copil minor.In a 4 zi de sejur copilul s-a imbolnavit, pneumonie virala/bronsita asmatiforma cu toate simtomele specifice unei bronsite. Spitalul unde am fost internati au mentionat NU VA RECUNOASTEM ASIGURAREA FACUTA LA OMNIASIG, pentru nu sunt seriosi si nu deconteaza, doar cu Generali si Alliantz noi lucram.Ok.Am contactat Omniasig in tara, a fost deschis dosarul de dauna, am fost internati 2 zile si jumatate, am platit 2.400 Euro factura la sfarsit. In tara am trimis dosarul de dauna , am depus orice document mi-a fost solicitat, inclusiv film radiologic, dovezi (din spital, doctori) ca nu a fost bolnava, internata, etc, anterior plecarii in concediu.
Surpriza la sfarsit dupa 3 saptamani de asteptare: RESPINS dosarul de dauna ca diagnosticul la externare a fost criza acuta de astm bronsic, si i s-au administrat tratamentele specifice.
acest caz il veti gasi si in presa, mass-media, TV, cu documente, sa afle toata lumea cum OMNIASIG pacaleste lumea cu aceste CONTRACTE DE ASIGURARE DE CALATORIE in strainatate, si iti mai schimba si diagnosticul in mod intentionat doar ca sa nu deconteze niciun ban, TURISTILOR.
feriti-va de OMNIASIG, va minte si cu banii luati.
Cel mai recent răspuns:
aricipogonici , utilizator
14:53, 29 Octombrie 2015