Am incheiat un contract cu telekom in august 2015.In octombrie mi s-a stricat telefonul primit de la ei,l-am trimis in reparatie cu garantia furnizorului.Am primit telefonul inapoi fara niciun fel de reparatie,pe fisa de reparatie scrie "garantie anulata ,utilizare necorespunzatoare aparat indoit" si la reprezentanta mi-au spus ca placa de baza este indoita.Asta in conditiile in care telefonu VIZIBIL nu are nici o indoitura sau zgarietura,dar mai ales placa de baza care se afla inauntru lui.Ce pot face in acest caz?Am cerut reziliera contractului deoarece nu pot folosii produsul acordat de ei,mi-au spus ca pot platii suma ramasa din abonament ,adica 1500 ron.Am facut reclamatie la ANPC,mai pot face si altceva?Imi cer scuze pentru greseli
faptul ca nu puteti utiliza telefonul nu este un motiv de incetare a contractului. va puteti achizitiona oricand alt telefon. sau sa il reparati pe cel existent, contra cost. sau sa cereti o a doua opinie cu privire la defectiunea telefonului.
garantia se acorda numai in cazuri de soft...defectiunile mecanice (lovituri , indoituri , etc) sunt exclusiv din vina utilizatorului , si nu fac parte din garantie (a se citi certificatul cu mare atentie) .
rezilierea se poate face numai daca platiti contractul pe toata perioada , adica cat v-au comunicat...
ANPC-ul nu va face nimic in beneficiul dumneavoastra.
Dar telefonul nu este indoit,nu a picat ,nu e zgariat,absolut nimic.Doar ca nu am cum sa dovedesc ca aceasta "defectiune " e din vina fabricantului.Exista un caz asemanator .aceasi problema cu un coleg la lucru,a patit aceasi chestie la 2 saptamani dupa cumpararea telefonului.
Da,pot achizitiona alt telefon,dar pe banii proprii.De aceea am facut un abonament mai mare,pentru a primii un telefon OK pe care sa il pot folosii,nu dupa 1 luna sa se strice.Reparatia ar costa 1200 ron,cu 300 de ron mai putin daca reziliez abonamentul.