Memleak a scris:
În orice caz, sunt într-o situație în care sub nici o formă nu îmi pot prelungi abonamentul și nici nu doresc banii înapoi. Vreau un alt telefon cu specificații asemănătoare fără nici o prelungire de contract. Dar din discuțile inițiale (la telefon) pare-se că așa ceva nu se poate. Este legal? Pot depune plângere la ANPC dacă mă obligă să îmi prelungesc contractul telefonic? Eu deja mi-am ținut partea mea contractuală, și anume de a ține abonamentul pe perioada stabilită și nu e vina mea că telefonul s-a defectat.
Parerea mea este ca nu pot conditiona obligatiile pe care le au in privinta garantiei de prelungirea contractului.
Deci:
-
daca nu mai au exact acelasi tip va ofera alt telefon cu diferenta de pret si fara prelungire de contract
- cum nu le puteti impune pretul de vanzare subventionata, daca nu mai au acelasi tip si trebuie sa va restituie pretul platit si contractul se reziliaza.
Fara suparare, dar pretentia cu restituirea pretului real al telefonului nu este realista :)
Pentru faptul ca incearca sa va oblige sa prelungiti contractul in schimbul altui telefon ii puteti reclama la ANPC insa analizati bine propunerea, poate cel pe care vor sa vi-l ofere la schimb merita sa faceti asta, poate reducerea e si mai mare decat la primul... Practic, ati prelungi cu un an si jumatate perioada contractuala - o jumatate de an mai aveti din contractul asta.