Situatia este urmatoarea:
Abonamentul este pe numele meu, iar cel ce utiliza abonamentul a decedat(stiu ca nu-i intereseaza asta pe cei de la telekom). Am completat si semnat cererea de desfiintare a serviciilor telekom de pe site-ul lor si am trimis-o scanata pe adresa de email specificata de ei. Am fost sunat dupa vreo doua saptamani si am fost instiintat ca abonamentul va fi inchis, iar legat de taxa au spus ca nu stiu exact daca se aplica in cazul acesta, cand a decedat cel ce folosea abonamentul si ca "vor vedea" si nici nu au specificat vreo valoare a acesteia.
Evident ca dupa vreo alte cateva saptamani a venit factura cu taxa egala cu plata abonamentului pe restul lunilor ramase pana la finalizarea termenului de 2 ani. La abonament nu exista nicio extraoptiune si niciun telefon primit.
Intrebarea mea este daca are rost sa fac plangere la ANPC, avand in vedere ca pe cererea de reziliere scria (abuziv banuiesc) ca ma oblig la plata acestei taxe:
"In cazul Clientilor caresunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract. "
Si as vrea sa mai stiu daca este legal sa fie acest scris acest lucru pe cererea de reziliere.
Buna ziua, aveti o privire extrem de realista asupra situatiei.
Daca abonamentul este din cele prelungite, aveti o sansa buna cu ANPC-ul. Daca este nou, mai putin (de regula la abonamente noi, cam toti providerii fac reduceri de tarife fata de preturile de lista, ofera extraoptiuni sau telefoane, tocmai pentru a preveni o intrerupere subita).
O sugestie, pentru viitor: pe oriunde veti fi nevoit sa scrieti o cerere, declaratie, etc., incercati sa nu folositi formularele celor care vi le pun la dispozitie viitorii parteneri. Exceptie sunt formularele administrative, care sunt conform legii.
Merita sa incercati, totusi, cu ANPC. Nu va costa nimic si daca nici nu va incarcati nervos... Succes
sunt sigur ca nu exista nicio extraoptinue, reducere sau alt beneficiu, iar abonamentul este prelungit a 3 -a sau a 4-a oara. O sa incerc si cu ANPC, doar ca sa le mai adaug mica bila neagra celor de la telekom.
Multumesc mult pentru raspuns!