Dorinel_77 a scris:
Cum si ce documente trebuie sa trimita Asociatia,judecatoriei?
Cum? Se depun inscrisurile solicitate la registratura judecatoriei acolo unde s-a depus si cererea de chemare in judecata.
Ce documente? Cele solicitate:
-procesul verbal de stabilire a cuantumului penalitatilor de intarziere; conform legii 230/2007, adunarea generala stabileste procentul de penalizari ce se aplica si acesta poate fi de maxim 0.2%/zi. Cand s-a stabilita acest procent in adunarea generala, s-a pus la vot si hotararea s-a consemnat in procesul verbal incheiat in acea adunare generala. Se face o copiew a acestui PV si se depune la dosarul din Judecatorie.
-dovada calitatii de reprezentant al Asociatiei a semnatarului cererii. Adica PV din adunarea generala in carea afost ales presedintele ce reprezinta asociatia in acest proces la Judecatorie. Sau contractul incheiat de presedinte cu un avocat ce reprezinta asociatia in acest dosar.
-dovada calitatii de proprietar a paratului,asupra imobilului. Adica o copie a actului de proprietate sau extras de la OCPI sau alte dovezi din care rezulta ca cel dat in judcata este proprietar.
-incheierea de acordare a personalitatii juridice Asociatiei. Actul de infiintare a asociatiei la Judecatorie. Atunci cand s-a infiintat asociatia s-a depus cererea de infiintare cu documentatia aferemnt la Judecatorie. Judecatorul a emis o "Incheiere" prin care se admite infiintarea asociatiei cu persoinalitate juridica... (una-doua pagini). Se depune o copi la dosar.