Buna ziua,
Am nevoie de un sfat in urmatoarea situatie: functionar public intr-un departament de implementare proiecte; in cadrul institutiei, s-a semnat un contract de consultanta cu o firma, in vederea constituirii unui portofoliu de proiecte pentru perioada urmatoare. Contractul mai este valabil doua luni.In caietul de sarcini si contract se prevad ca livrabile, printre altele, fisele proiectelor propuse, cu cateva elemente descriptive, ca tema, obiective, incadrare, caracteristici tehnice.
Problema este urmatoarea: la una din teme, fisa de proiect contine 7 pag., din care 4 sunt articole de pe net privind investitii similare in alte localitati. Responsabilul de tema considera continutul prea succint si tema insuficient studiata, astfel ca nu doreste sa semneze procesul verbal de receptie a acestei fise. Fara acesta proces verbal de receptie nu se poate face plata catre firma de consultanta. Ei, in acest moment, firma de consultanta a transmis un e-mail catre directorul departamentului, solicitandu-i sa ia masuri pentru clarificarea problemei, intrucat reponsabilul de tema ˝face o confuzie de termeni˝ si nu intelege natura contractului...Mai mult, intr-o sedinta, impreuna cu primarul, a ridicat aceeasi problema in fata acestuia, acuzand reponsabilul ca nu vrea sa semneze, insa nu i s-a permis acestuia sa ia cuvantul.
Ce poate face functionarul intr-o astfel de sittuatie?
Multumesc!