avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1004 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Intrebare Pensie Alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Intrebare Pensie Alimentara

Buna ziua, sunt un caz dintre nenumaratele cand tatal abandoneaza familia pentru o alta persoana iar acesta incearca cu orice pret sa intrerupa pensia alimentara.
Sunt student si doresc sa ma angajez part-time, exista posibilitatea sa se intrerupa pensia alimentara ?
Din cate stiu pensia alimentara se intrerupe daca te angajezi, dar in acest caz este vorba despre un part-time, automat un salariu injumatatit fata de cel full-time deci automat nu te poti intretine dintr-un asemenea venit.
O zi buna !
Ultima modificare: Luni, 12 Octombrie 2015
Ragnaros, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ragnaros , utilizator 19:26, 13 Octombrie 2015
Pensia de întreținere se stabilește luându-se în considerare mijloacele (veniturile) debitorului obligației de întreținere (tatăl dvs) și nevoile creditorului obligației de întreținere (dvs), cuantumul pentru un copil fiind de până la 1/4 din veniturile care au caracter de continuitate.
Așadar, dacă aveți mijloace pe care instanța de judecată le consideră suficiente, nu veți primi pensie de întreținere. Dacă dvs aveți mijloace dar acestea sunt insuficiente, veți primi o sumă care să acopere nevoile dvs pentru întreținere .
Am inteles, pai si dumneavoastra ce parere aveti:
Pensia actuala este de 419 lei dupa ani intregi de judecata deoarece fenta judecatoria..nu pot spune mai multe decat..Romania..
Iar el este totodata executat silit pentru pensia din urma ce nu a fost data la timp(procesul este activ).
Salariul de la acest part time unde incerc sa ma angajez este in jur de 650 + bonuri.