Buna ziua, sunt un caz dintre nenumaratele cand tatal abandoneaza familia pentru o alta persoana iar acesta incearca cu orice pret sa intrerupa pensia alimentara.
Sunt student si doresc sa ma angajez part-time, exista posibilitatea sa se intrerupa pensia alimentara ?
Din cate stiu pensia alimentara se intrerupe daca te angajezi, dar in acest caz este vorba despre un part-time, automat un salariu injumatatit fata de cel full-time deci automat nu te poti intretine dintr-un asemenea venit.
O zi buna !
Pensia de întreținere se stabilește luându-se în considerare mijloacele (veniturile) debitorului obligației de întreținere (tatăl dvs) și nevoile creditorului obligației de întreținere (dvs), cuantumul pentru un copil fiind de până la 1/4 din veniturile care au caracter de continuitate.
Așadar, dacă aveți mijloace pe care instanța de judecată le consideră suficiente, nu veți primi pensie de întreținere. Dacă dvs aveți mijloace dar acestea sunt insuficiente, veți primi o sumă care să acopere nevoile dvs pentru întreținere .
Am inteles, pai si dumneavoastra ce parere aveti:
Pensia actuala este de 419 lei dupa ani intregi de judecata deoarece fenta judecatoria..nu pot spune mai multe decat..Romania..
Iar el este totodata executat silit pentru pensia din urma ce nu a fost data la timp(procesul este activ).
Salariul de la acest part time unde incerc sa ma angajez este in jur de 650 + bonuri.
As putea ca tot romanu' sa stau acasa..dar trebuie sa imi platesc taxa de facultate + altele iar banii sunt foarte putini avand in vedere ca mama este profesoara cu un salariu infect si de aproximativ 2 luni ramasa fara servici printr-o decizie abuziva actionata in instanta...dar dupa cum stiti mult mai bine ca mine,acest proces la fel ca celelalte va dura extrem de mult,pe langa asta suntem ingropati in rate bancare.
Consider ca aceasta suma de 650 lei face oarecum diferenta intre a ramane cu o paine pe masa si de a deveni muritori de foame.