Buna seara,
Sunt membru al unei asociatii de proprietari.
Am facut o cerere catre asociatie pentru inchirierea unui spatiu din partile comune
( fosta terasa a topoganului de gunoi care din anul 2002 a fost dezafectata ).
Am fost cu solicitarea la administrator si vicepresedinte pentru a-mi da un numar de inregistrare.
Raspunsul a fost ca nu exista registru pentru inregistrarea solicitarilor,in consecinta nu pot sa imi dea un numar de inregistrare.
Au refuzat sa imi semneze pentru depunerea cererii.
Am trimis aceasta cerere prin posta cu confirmare de primire.
Am primit confirmarea acum 12 zile,dar de atunci nu am fost contactat de nici un membru al Comitetului Asociatiei de Proprietari.
Ce pot sa fac in continuare ?
Cui sa ma mai adresez ?
Cu respect,
gef59
Reprezentantul legal asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie care reprezinta si apara interesele asociatiei de proprietari si a membrilor proprietari,inclusiv in instanta de judecata
Desfasurati demersuri pentru a contacta personal presedintele de asociatie,pentru a analiza posibilitatea si conditiile de inchiriere parte comuna din condominiu
Inchiriere uscatorie
widad
fiind asociatie de proprietari uscatoriile de la parter fiind proprietatea noastra individuala cota parte cit revine fiecaruia proprietar- din scara ... (vezi toată discuția)