gera905 a scris:
Ca presedinte, am constatat ca administratorul incaseaza mai mult decat ce este pe facturi.
Poate vreti sa spuneti ca repartizeaza pe listele de plata cheltuieli care insumate sunt mai mari decat cheltuielile efective, reale (facturi furnizori, facturi prestatori, cheltuieli administrative, salariale...).
Incasand aceste sume pe baza de documente ()chitanta sau prin contul bancar), administartorul nu baga acesti bani in buzunar si aceste sume se regasesc in asociatie, in casa, in banca...
Prin intocmirea situatiei soldurilor se poate determina care sunt sumele incasate in plus la asociatie. Transferati aceste diferente in fondul de reparatii si multumiti-i administartorului ca a dus la realizarea acestui fond de repartatii.
Sigur ca pe viitor administratorul trebuie sa repartizeze si sa calculeze corect sumele de pe listele de plata, sume ce trebuie sa corespunda cu cheltuielile reale.
ce alte demersuri trebuie sa demaram?
Membrii comitetului, cenzorul si administartorul, sa colaboreze si sa determine cat mai exact diferentele incarcate pe listele de plata, luand apoi decizia de folosire a acestor sume in scopul administrarii cat mai eficiente a asociatiei.