Cine face disponibilizari la o primarie? PRIMARUL sau CONSILIUL LOCAL?
Exista diferente de prioritate(in vederea disponibilizarii) intre personalul contractual dintr-o primarie si functionarii publici?
Un consilier juridic al Consiliului Local angajat prin concurs in 2004 poate fi disponibilizat de PRIMAR?
Care este baza legala a disponibilizarii unui functionar public sau personal contractual?
Ce rol are scretarul PRIMARIEI in realizarea acestor disponibilizari?
Ce poate face un angajat care se considera nedreptatit?
Din cate stiu eu nu s-a publicat inca actul normativ respectiv, insa stiu ca se referea la consilierii personali ai primarilor, nu la restul personalului.
Consiliul Local face disponibilizarile ... regimul juridic este diferit:
1. pentru functionarii publici sunt aplicabile dispozitiile Legii nr.188/1999 coroborate cu prevederile legislatiei muncii.
2. pentru personalul contractual sunt aplicabile dispozitiile Codului Muncii.
Impotriva deciziei de concediere, salariatul paote depune contestatie la Tribunalul Judetean in a carui raza teritoriala isi are domiciliul in termen de 30 de zile de la data comunicarii deciziei.
Asta presupune votarea organigramei de catre Consiliul Local.
Organigrama fiind propusa de primar ramane tot ca primarul.
Cati primari credeti d-voastra ca vor disponibiliza consilieri personali pe care tocmai i-au angajat?
In privinta posturilor in care sunt numiti functionari publici, institutia poate face reorganizare, respectand intocmai prevederile art. 99 si art. 100 din Legea nr. 188/1999.
Un consilier juridic ar trebui sa fie functionar public dar depinde de institutie.