Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In imediata vecinatate a locuintei mele (din Braila) s-a infiintat un service auto. Zilnic este zgomot, poluare de la gazele de esapament si in plus, in fata portii mele sunt parcate masinile salariatilor service-ului cat si masinile care urmeaza a intra la reparatie asa incat eu nu mai pot sa-mi parchez propria masina in fata curtii.
Am incercat o discutie cu patronii societatii dar fara niciun rezultat.
Doresc să realizez un model de reclamaţie pentru a-l trimite „organelor” competente.
Pentru conţinutul reclamaţiei ar trebui să stabilesc două aspecte:
- care este temeiul legal;
- cine este destinatarul reclamaţiei.
Ma puteti ajuta cu un sfat in acest sens?
Multumesc anticipat!