avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1140 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Majorarea pensiei de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Majorarea pensiei de intretinere

Buna ziua ,am 21 ani si sunt student in Bucuresti,din provincie la o facultate privata.Parinitii divortati de la o varsta frageda,am ramas in custodia mamei, iar tata a trebuit sa-mi dea pensie alimentara,pana la varsta de 13-14 ani pensia a fost foarte mica tata refuzand sa mi dea cat era de drept ci dorea sa mi dea minimul .
La 14 ani aproximativ,mama l-a chemat in judecata pe tata, pt majorarea pensiei deoarece ajuns la liceu,cheltuieliile au crescut.Tata a venit la tribunal eu fiind mai mic m-a pacalit ca mi va da mai mult dar in instanta sa spun suma de 600 lei daca il iubesc si etc...avand incredere in el ,l am ascultata dar dupa n am vazut nimic in plus
Mentionez ca el este bucatar pe vapor ,cu un salariu minim 1000 euro acum cativa ani ,acum avand cu siguranta mai mult .
Cu venirea mea la Bucuresti mi a dat din propria initiatava 880 lei dar nu constant pe timpul verii se plangea ca nu are in conditiile in care el isi face casa de zeci de mii de euro si cedand un alt apartament fetei concubinei cu care locuieste.

Intrebarea mea este pot sa-l mai chem inca o data in judecata pentru majorare ?si recalculare din urma ?sau ce pot face? in ce conditii,sau oferiti-mi o alta optiune.

Multumesc anticipat
Ultima modificare: Marți, 27 Octombrie 2015
Stephen07, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 05:17, 27 Octombrie 2015
Îl chemați nu pt recalculare sau majorare, ci pt stabilirea unei pensii de 1/4 raportat la venitul sau pe perioada studiilor. Pensia se va stabili de la data introducerii cererii.
Ca și acte în afara de cerere depuneti copie după hotărârea veche, după buletin și certificatul de naștere, chitanță care face dovada ca ati achitat taxa de timbru de 20 de lei.