avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 765 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Beneficiez de indemnizatie crestere copil daca sunt ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Beneficiez de indemnizatie crestere copil daca sunt elev a unei scoli postliceale particulare?

Buna ziua! Va rog frumos sa ma ajutati intr-o problema: am fost in concediu crestere copil pana pe 23.03.2015, am revenit la munca, dar mi s-a incheiat ctr cu acordul partilor pe data de 30.03.2015. Pe data de 31.03.2015 m-am angajat cu ctr inreg la ITM pt 2h pana in prezent. Din 14.09.2015 sunt eleva a unei scoli postliceale particulare si saptamana asta am aflat ca o sa fiu din nou mamica.As dori sa imi inchid cartea de munca si sa raman doar eleva. Data probabila a nasterii va fi la sfarsitul lunii iunie 2016. Daca renunt la CIM, mai beneficiez de concediu crestere copil? Va rog sa imi dati un sfat in sensul asta!
Cel mai recent răspuns: ADELINA_LORY , utilizator 13:35, 28 Octombrie 2015
1. Daca veti naste in iunie 2016 cele 12 luni eligibile pentru a beneficia de CCC si indemnizatie sunt iulie 2015 iunie 2016.

2. Puteti beneficia de CCC si indemnizatie deoarece in aceste 12 luni ati fost salariata (indiferent cu cate ore pe zi) si apoi si eleva la scoala postliceala (fie ea si privata).

3. Dar atentie: trebuie sa fiti eleva la cursurile de zi.

4. Daca nu sunteti la cursurile de zil trebuie sa va pastrati calitatea de salariat pana veti naste.
Va multumesc pentru raspuns :)
Sunt cursuri de zi. Si inteleg din raspunsul dumneavoastra ca in acest caz as putea sa renunt la plata cartii de munca. Am inteles bine ?
Va multumesc pentru rabdare!
1. Da, puteti renunta la calitatea de salariat.