avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 672 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Am cedat, la partaj, partea mea din apartament fostei ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Am cedat, la partaj, partea mea din apartament fostei soții ca să aibă grijă de fete, dar nu s-a ținut de cuvânt iar acum vrea să-l vândă. Mă mai pot răzgândi?

Buna ziua ,

In urma divortului si partajului ulterior(2013-2014) am convenit ca sa-i las sotiei un apartament cu 3 camere in “buricul” targului(eu oprind o garsoniera la periferie) , mai ales ca ea se angajase sa ajute fetele mele in tara unde si-au stabilit rezidenta.
Bun , zis si facut doar “din gura” pt. ca odata vazuta cu apartamentul pe numele ei , exa mea pur si simplu nici c-o mai intereseaza de fetele ei (imi zice ca-s majore si “ce treaba mai are ea ?”), si mai mult de atat cele doua fete sunt studente si sunt obligate sa munceasca dupa orele de scoala ca sa-si poata asigura existenta. Nu ca ar fi un lucru RAU MUNCA, DAR sa muncesti si sa faci o facultate la zi ,…este destul de “complicat” , ca sa nu zic altfel.
Mai nou am inteles ca exa vrea sa vina in Ro sa-si vanda apartamentul dar fetelor mele sa nu le dea nimic , iar conditia (recunosc prostia mea de la vremea respectiva , ca m-am increzut in cuvantul ei) a fost cu totul alta : iti las apartamentul cu 3 camere tie , doar daca vei avea grija in continuare de copii mei , iar daca-l vinzi sa le dai si lor cota parte “.

Pai daca stiam treaba asta ,..o taram pe exa prin tribunale de nu se vedea , mai ales ca respectivul apartament a fost cumparat doar pe banii care i-am castigat , eu lucrand in strainatate 7 ani !
Intrebare ,…se mai poate face ceva ???

Va multumesc !
Ultima modificare: Duminică, 23 Iunie 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Florian59 , utilizator 08:55, 25 Iunie 2019