- un salariat va trece la o alta transa de vechime in munca
- fiind salariat al unei institutii publice, acesta va trebui
sa treaca la o alta gradatie de vechime
si sa i se acorde un spor de vechime mai mare.
1. - salariatul respectiv este obligat
sa faca o Cerere directorului
pentru a i se aproba
trecerea de la o vechime de munca la alta,
adica sa treaca de la o gradatie de vechime la alta
si sa i se plateasca la salariu
procentul aferent mai mare, corespunzator
transei de vechime in care va trece ?
i se mai acorda clase de salarizare ?
sau
salariatul de la Resurse Umane
va trebui sa ii opereze automat
si sa i se calculeze
salariul majorat ?
2. - se va face un Act aditional la CIM ?
3. - se va emite o Decizie interna
in sensul aratat ?
E treaba celui de la resurse umane sa constate indeplinirea conditiilor pentru majorarea gradatiei de vechime. Acesta va intocmi un referat/raport in care mentioneaza acest lucru, iar conducatorul institutiei va emite decizie/dispozitie de majorare a gradatiei de vechime si de modificare a salariului. Se incheie act aditional la CIM doar daca respectivul este personal contractual, daca este functionar public ramane doar cu decizia si operarea in dosarul de personal.
Revisal
mario4422
Ce se întâmplă dacă nu s-a trecut in revisal salariul brut de acum doi ani? Cine trebuie tras la raspundere? Se poate vedea dacă se face modificare acum? (vezi toată discuția)