In data de 21.09.2015 am trimis prin anuntul postat pe siteul X, un colet.
Cei de la curierat au pierdut AWB-ul coletului si au livrat din greseala coletul altei persoane. Au recuperat coletul dupa 2 saptamani, timp in care am facut sesizari atat scrise cat si telefonice atat la firma de curierat cat si pe site-ul X.
Dupa recuperarea coletului de la clientul unde a fost livrat din greseala, au incercat sa il livreze timp de 3 saptamani destinatarului real, dar nu au reusit.
Dupa 5 saptamani de la trimiterea sa coletul mi-a fost returnat. Am refuzat returul coletului deoarece produsul din pachet e rupt si facut ferfenita datorita plimbarii de colo-colo si manipularii defectuoase, timp de 5 saptamani de catre agentii firmei de curierat.
Prin urmare, am solicit sa fiu despagubita in cel mai scurt timp posibil, avand in vedere ca au trecut deja mai bine de 5 saptamani de cand coletul a fost preluat de catre agentul curierului. Am incercat sa dau de persoana care se ocupa de sesizarea mea, dar e tot timpul in pauza de masa si-mi transmite ca ma va contacta, insa nimic.
Ce-i de facut? Vreau sa-mi dea banii cuveniti, atat. Mi-au facut praf produsul din vina lor.