As dori sa va rog sa ma ajutati cu un sfat: Am dat acum 3 saptamani comanda la un colet la o firma mare de mobila (nu o sa precizez numele aici), livrarea ar fi trebui sa se faca cu o firma de curierat, la fel de mare. In acest sens, am verificat dupa aproximativ 2 saptamani codul de AWB si arata foarte clar ca acesta a fost livrat catre o persoana care nu are nici o treaba cu mine. De asemenea, la livrarea coletului, in mod normal, primesti un cod pin pe SMS pe care trebuie sa-l comunici curierului ca sa poti ridica produsul, nu am primit nici acest sms. Am incercat de 2 saptamani incoace sa vorbesc atat cu firma de curierat cat si cu firma de mobila si am primit acelasi raspuns "nu stim, nu cunoastem". Dat fiind faptul ca acest colet a fost platit online, integral, am factura, absolut tot, inclusiv captura de ecran unde se poate vedea AWB-ul cu alt nume, ce optiuni as avea? Am facut deja o plangere la protectia consumatorului si inca astept raspunsul. Mai exista vreo sansa sa imi recuperez banii ? Consider ca aceasta speta intra, pana la urma, la inselaciune, am dat niste bani, nu am primit produsul.
Va multumesc pentru raspunsuri. Sunt putin disperat cu suma platita.
Dvs nu aveti relatie contractuala cu firma de curierat, lamuriti situatia (ANPC) cu furnizorul. Nu-i lasati sa va paseze de colo colo, nu intrati in procedurile lor. Cat despre inselaciune, considerati eronat, e o problema civila.
Am inteles, va multumesc pentru raspuns. Deci practic ultima treapta este tot ANPC, in cazul in care furnizorul spune ca nu reuseste sa rezolve situatie (tot mentioneaza ca nu are ce sa faca, pentru ca nu ii raspunde firma de curierat).