1. Identificarea vecinilor care sunt deranjati de zgomot si care sunt dispusi sa semneze plangerea.
2. O solicitare scrisa in 2 exemplare (su semnaturi in 2 exemplare) in care sa cereti colaborarea presedintelui asociatiei in rezolvarea problemei cu zgomotul care dauneaza confortului dv.,
in proprietatea dv. Aceasta solicitare sa aiba pe aceeasi foaie un tabel de semnaturi ale petentilor.
3 Prezentarea acestei plangeri si inregistrarea ei cu solicitarea de a vi se raspunde in maxim N zile de la primire.
4. In plangere scrieti si articolul din lege in baza caruia presedintele asociatiei este obligat sa ia masuri:
Legea 230/2007 de infiintare, organizare si functionare a asociatiilor de proprietari:
Art. 18. - In cazurile in care in cladirile de locuinte unul dintre proprietari sau chiriasi impiedica, cu buna-stiinta si sub orice forma, folosirea normala a cladirii de locuit, creand prejudicii celorlalti proprietari ori chiriasi, dupa caz, proprietarii sau reprezentantul legal al acestora pot solicita instantei sa hotarasca masurile pentru folosirea normala a cladirii, precum si plata daunelor.
5. Daca inregistrarea sau primirea cererii va este refuzata, faceti presiune asupra presedintelui, pana la a merge la usa lui zi de zi, impreuna cu vecinii semnatari, pana va va primi si inregistra cererea (cu semnatura pe exemplarul care ramane la dv.)
6. Daca nu exista raspuns sau problema nu se rezolva pe deplin, va puteti adresa justitiei, reclamand asociatia (nu pe presedinte). Incadrarea o poate face un avocat.
De principiu, rezolvarea problemei cu presiunea apei pentru unii proprietari nu include deranjul provocat altor proprietari.