1. este obligatoriu ca instruirea angajatilor cu privire la protectia PSI sa fie realizata de o persoana autorizata in acest sens?
sau poate fi factuta de administratorul/ asociatul srl-ului.
mentionez ca activitatea de birou (contabilitate) este desfasurata intr-un apartament dintr-un bloc de locuinte.
2. ce lege reglementeaza aceasta obligatie?
3. este acelasi lucru cu securitate si sanatate in munca - acum am gasit domeniul acesta in cadrul forumului avocatnet
1. In cazul dvs. (3 angajati), activitatea in domeniul psi-su, dar si in domeniul ssm poate fi prestata de catre administrator, cu conditia sa urmeze cate un curs de pregatire in cele doua domenii (ssm, respectiv psi-su).
2.Legea nr. 319/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare reglementeaza activitatea in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Legea nr.307/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare reglementeaza activitatea in domeniul prevenirii incendiilor.
3. Ssm si psi-su subt domenii diferite, reglementate prin legi diferite, cu norme de aplicare aprobate prin HG, reglementari prin ordine de ministru, etc.
Daca doriti o informare completa asupra tuturor reglementarilor legale puteti cumpara un abonament la Superlege, accesand link-ul din susul paginii.