Ati putea sa mai negociati cu service-ul, altfel trebuie sa le dati suma solicitata si acceptata de dvs.
Altfel, suma nefiind foarte mare nu cred ca are sens sa intentati un litigiu.
Buna seara,
Din prezentarea dvs. nu se intelege foarte bine cine este "domnul broker", intrucat vorbiti in acelasi timp si de OMNIASIG, care este societate de asigurare.
De asemeni, nu stim daca s-au respectat pasii procedurali in ceeace priveste instrumentarea dosarului de dauna.
In mod normal, dauna trebuia avizata, deschis dosar de dauna, efectuata constatarea, stabilita modalitatea de reparatie (regie proprie sau service agreeat). Daca ati ales regie proprie, trebuia sa semnati cerere de despagubire, urmand ca asiguratorul sa va prezinte o oferta, pe care puteati sa o acceptati sau nu.
Asadar, intrucat nu cunoastem toate aceste elemente, cat si discutia dvs. cu brokerul de asigurare, cel mai bine mergeti la locatia unde ati deschis dosarul de dauna si va poate consilia mai concret.
In ceeace priveste, reparatia esuata, service-ul este obligat sa remedieze toate acele imperfectiuni reclamate de dvs. (protectia consumatorului).
am complectat la omniasig la un domn broker la care am fost programati si eu si cel care a facut accidentul,niste hartii ,brokerul apoi acesta a mers la masina mea a facut constatarea,fotografii,masuratori,a scis tot ce era avariat ,ce trebuia inlocuit si reparat.mi-a propus ca aceasta reparatie sa se faca in regie propie si eu am acceptat,am dus masina la service-ul pe care eu l-am ales,am lasat masina,iaar dupa 10 zile am primit acasa prin posta de la Omiasig o comunicare prin care ma anunta ca s-a solutionat dosarul de daunasi ca am varianta de despagubire in regie propie ,conform evaluarii asiguratorului in cuantum de 1891 ron si in cazul in care sunt de acord cu evaluarea sunt rugata sa depun cerere de despagubire completata de mine
Eu nu stiu cum sa procedez ca azi asa cum am spus reparatia nu este deloc bine facuta si nu stiu ce sa fac ,cum trebuie sa procedez,masina am luat-o asa de la service,ce fac in cazul in care daca as solicitat servici-ului din nou ca nu sunt multumita ca se vede foarte clar ca haionul este departat incat poate intra ploaia,ninsoasea,prin jurul acestuia,iar servce-ul refuza si imi spune ce mi-a spus si cand am luat masina ,ca asa trebuie sa fie,asa mi-a spus chiar daca eu am insistat de vre-o 2-3 ori sa ii spun ca nu e bine si tripla la fel.Ce fac?eu sunt o femeie singura,nu am practic nimeni cine sa ma ajute cu un sfat,nu stiu cum sa procedez.Mai vreau sa adaug ca eu nu am nimic nici un act in afara de acest plic care mi-a venit prin posta de despagubre la dosar.As mai vrea sa stiu daca eu pot sa cer o copie de la deviz cu reparatiile care sau facut,sau o chitanta,sau trebuie sa am vre-un act ceva de la vre-o una dintre aceste 2 parti?
Eu nu am de unde sa dau bani ,pentru ca nu am servici,sa ma duc la un alt service sa imi faca treaba buna la haion si tripla care au fost avariate si neraparate corect.Vreau sa mai mentionez ca laa fotografiile caare s-au facut dupa accident cred mai mult ca sigur ca se vede haionul cum era si in ce hal e acum
Va rog sa imi mai da-ti niste sfaturi
Va multumesc din suflet
Cu consideratie
Va rog sa imi mai da-ti un raspun...cu respect
si daca nu le dau banii,ca nu mi-a facut treaba cum trebuie?ce se intampla?
Buna seara,
Noi putem sa va comunicam procedurile si drepturile dumneavoastra.
Poate ca ar fi fost bine sa nu acceptati in regie proprie, ci sa alegeti un service partener al OMNIASIG. Inspectorul constatator va oferit in regie proprie o despagubire mai mica decat costa normal la un service OK.
Service-ul la care ati apelat va efectuat o reparatie pe bani putini, aceasta fiind una din cauzele pentru care lucrarea nu a fost de calitate.
Optiunile legale pe care le aveti la dispozitie sunt urmatoarele:
- negocierea cu service-ul la care ati fost, sa intocmeasca un deviz de lucrari corect, cu care sa va prezentati la OMNIASIG si sa aratati ca suma oferita a fost insuficienta. Asta inseamna renuntarea la reparatia in regie proprie. Daca OMNIASIG accepta devizul (sa corespunda cu normele/ preturile sa fie corecte in conformitate cu nota de constatare/ reconstatare) service-ul (daca sunt seriosi) poate sa va ajute. Ei cunosc aceste proceduri, inclusiv daca asiguratorul a dat de reparat, service-ul daca nu poate sa repara piesa, poate solicita reconstatare de inlocuire piesa.
- o alta varianta este sa mergeti la protectia consumatorului si sa sesizati ca lucrarile sunt necomforme, institutia statutului avand parghiile de a solicita refacerea reparatiei.
Decizia va apartine.