avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Am fost implicata intr-un accident rutier - amiabila, ...
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Am fost implicata intr-un accident rutier - amiabila, reparatie prost facuta de service, solutii

eu fiind pagubitul in acest accident ,am ajuns la o intelegere amiabila cu persoana vinovata ,am apelat la serviciul asigurari care domnul broker mi-a sugerat sa o repar in regie propie si am acceptat.Am dus masina in service ales de mine,fiindca il cunoasteam cat de caat si am mers pe ideea ca o sa faca treabaa buna,Dupa 10 zile cand m-au anuntaat ca masina este gata,am fost sa o iau,m-am uitat la reparatia care a facut-o si am constatat ca haionul ca acesta a fost avaria si bara din spate plus tripla,deci cand m-am uitat la haion acestaa era foarte departat,mai departat decat il dusesem dupa accident in service si tripla de asemenea ,plus inca cateva amanunte mai minore.I-am aratat acest lucru donului sef de la service chiar cu insistenta ,deoarece el sustinea ca asa e normal,dar normal nu era nici daca se uita un copil si acesta si-ar fi dat seama.Am vazut ca nu ma pot intelege cu dumnealui ,am luat masina si maine urmeaza sa merg la asigurari,mai exact la omniasig,la domnul broker sa fac o cerere prin care solicit dauna care cei de la service au evoluat-o la suma de 1891ron.Fiind in regie proprie reparatia asa se procedeaza,eu ridic banii si ii duc service-ului.Intrebarea mea este,DACA EU NU SUNT MULTUMITA DE REPARATIA FACUTAA CE POT SA FAC?ce procedura trebuie sa urmez sau daca pot opri din banii de la asigurare care sunt pentru service sa maa duc la alt service sa imi repare haionul la starea normala,adica sa se inchida cum trebuie ca e departat,va rog daca se poate sa primesc un raspus caat mai urgent sa stiu ce sa fac? Va multumesc,Cu mult respect Pantescu Elena
Cel mai recent răspuns: pantescuelena , utilizator 00:58, 13 Noiembrie 2015
Ati putea sa mai negociati cu service-ul, altfel trebuie sa le dati suma solicitata si acceptata de dvs.
Altfel, suma nefiind foarte mare nu cred ca are sens sa intentati un litigiu.
Buna seara,

Din prezentarea dvs. nu se intelege foarte bine cine este "domnul broker", intrucat vorbiti in acelasi timp si de OMNIASIG, care este societate de asigurare.

De asemeni, nu stim daca s-au respectat pasii procedurali in ceeace priveste instrumentarea dosarului de dauna.

In mod normal, dauna trebuia avizata, deschis dosar de dauna, efectuata constatarea, stabilita modalitatea de reparatie (regie proprie sau service agreeat). Daca ati ales regie proprie, trebuia sa semnati cerere de despagubire, urmand ca asiguratorul sa va prezinte o oferta, pe care puteati sa o acceptati sau nu.

Asadar, intrucat nu cunoastem toate aceste elemente, cat si discutia dvs. cu brokerul de asigurare, cel mai bine mergeti la locatia unde ati deschis dosarul de dauna si va poate consilia mai concret.

In ceeace priveste, reparatia esuata, service-ul este obligat sa remedieze toate acele imperfectiuni reclamate de dvs. (protectia consumatorului).
am complectat la omniasig la un domn broker la care am fost programati si eu si cel care a facut accidentul,niste hartii ,brokerul apoi acesta a mers la masina mea a facut constatarea,fotografii,masuratori,a scis tot ce era avariat ,ce trebuia inlocuit si reparat.mi-a propus ca aceasta reparatie sa se faca in regie propie si eu am acceptat,am dus masina la service-ul pe care eu l-am ales,am lasat masina,iaar dupa 10 zile am primit acasa prin posta de la Omiasig o comunicare prin care ma anunta ca s-a solutionat dosarul de daunasi ca am varianta de despagubire in regie propie ,conform evaluarii asiguratorului in cuantum de 1891 ron si in cazul in care sunt de acord cu evaluarea sunt rugata sa depun cerere de despagubire completata de mine
Eu nu stiu cum sa procedez ca azi asa cum am spus reparatia nu este deloc bine facuta si nu stiu ce sa fac ,cum trebuie sa procedez,masina am luat-o asa de la service,ce fac in cazul in care daca as solicitat servici-ului din nou ca nu sunt multumita ca se vede foarte clar ca haionul este departat incat poate intra ploaia,ninsoasea,prin jurul acestuia,iar servce-ul refuza si imi spune ce mi-a spus si cand am luat masina ,ca asa trebuie sa fie,asa mi-a spus chiar daca eu am insistat de vre-o 2-3 ori sa ii spun ca nu e bine si tripla la fel.Ce fac?eu sunt o femeie singura,nu am practic nimeni cine sa ma ajute cu un sfat,nu stiu cum sa procedez.Mai vreau sa adaug ca eu nu am nimic nici un act in afara de acest plic care mi-a venit prin posta de despagubre la dosar.As mai vrea sa stiu daca eu pot sa cer o copie de la deviz cu reparatiile care sau facut,sau o chitanta,sau trebuie sa am vre-un act ceva de la vre-o una dintre aceste 2 parti?
Eu nu am de unde sa dau bani ,pentru ca nu am servici,sa ma duc la un alt service sa imi faca treaba buna la haion si tripla care au fost avariate si neraparate corect.Vreau sa mai mentionez ca laa fotografiile caare s-au facut dupa accident cred mai mult ca sigur ca se vede haionul cum era si in ce hal e acum
Va rog sa imi mai da-ti niste sfaturi
Va multumesc din suflet
Cu consideratie
Va rog sa imi mai da-ti un raspun...cu respect
Ultima modificare: Joi, 12 Noiembrie 2015
pantescuelena, utilizator
si daca nu le dau banii,ca nu mi-a facut treaba cum trebuie?ce se intampla?
Ultima modificare: Joi, 12 Noiembrie 2015
pantescuelena, utilizator
Buna seara,

Noi putem sa va comunicam procedurile si drepturile dumneavoastra.

Poate ca ar fi fost bine sa nu acceptati in regie proprie, ci sa alegeti un service partener al OMNIASIG. Inspectorul constatator va oferit in regie proprie o despagubire mai mica decat costa normal la un service OK.

Service-ul la care ati apelat va efectuat o reparatie pe bani putini, aceasta fiind una din cauzele pentru care lucrarea nu a fost de calitate.

Optiunile legale pe care le aveti la dispozitie sunt urmatoarele:
- negocierea cu service-ul la care ati fost, sa intocmeasca un deviz de lucrari corect, cu care sa va prezentati la OMNIASIG si sa aratati ca suma oferita a fost insuficienta. Asta inseamna renuntarea la reparatia in regie proprie. Daca OMNIASIG accepta devizul (sa corespunda cu normele/ preturile sa fie corecte in conformitate cu nota de constatare/ reconstatare) service-ul (daca sunt seriosi) poate sa va ajute. Ei cunosc aceste proceduri, inclusiv daca asiguratorul a dat de reparat, service-ul daca nu poate sa repara piesa, poate solicita reconstatare de inlocuire piesa.
- o alta varianta este sa mergeti la protectia consumatorului si sa sesizati ca lucrarile sunt necomforme, institutia statutului avand parghiile de a solicita refacerea reparatiei.

Decizia va apartine.

Alte discuții în legătură

Despagubire dauna rca predaleontin predaleontin am o dauna la omniasig,masina a fost introdusa in reparatii dupa ce asiguratorul a dat acceptul la reparatii spunand ca masina se incadreaza in plafonul de ... (vezi toată discuția)
Dosar dauna neplatit de 6luni geaglesmerles geaglesmerles buna ziua. in urma cu aproximativ 6 luni am fost implicat intr-un eveniment rutier unde eu sunt pagubitul.cel vinovat de producerea accidentului avea masina ... (vezi toată discuția)
Uniqa nu imi achita reparatia gina89 gina89 buna seara, am CASCO la UNIQA. am deschis dosar de daune si mi-am dus masina in service, la Midocar. Cei de la Midocar au facut reconstatare Midocar acceptul ... (vezi toată discuția)