eu fiind pagubitul in acest accident ,am ajuns la o intelegere amiabila cu persoana vinovata ,am apelat la serviciul asigurari care domnul broker mi-a sugerat sa o repar in regie propie si am acceptat.Am dus masina in service ales de mine,fiindca il cunoasteam cat de caat si am mers pe ideea ca o sa faca treabaa buna,Dupa 10 zile cand m-au anuntaat ca masina este gata,am fost sa o iau,m-am uitat la reparatia care a facut-o si am constatat ca haionul ca acesta a fost avaria si bara din spate plus tripla,deci cand m-am uitat la haion acestaa era foarte departat,mai departat decat il dusesem dupa accident in service si tripla de asemenea ,plus inca cateva amanunte mai minore.I-am aratat acest lucru donului sef de la service chiar cu insistenta ,deoarece el sustinea ca asa e normal,dar normal nu era nici daca se uita un copil si acesta si-ar fi dat seama.Am vazut ca nu ma pot intelege cu dumnealui ,am luat masina si maine urmeaza sa merg la asigurari,mai exact la omniasig,la domnul broker sa fac o cerere prin care solicit dauna care cei de la service au evoluat-o la suma de 1891ron.Fiind in regie proprie reparatia asa se procedeaza,eu ridic banii si ii duc service-ului.Intrebarea mea este,DACA EU NU SUNT MULTUMITA DE REPARATIA FACUTAA CE POT SA FAC?ce procedura trebuie sa urmez sau daca pot opri din banii de la asigurare care sunt pentru service sa maa duc la alt service sa imi repare haionul la starea normala,adica sa se inchida cum trebuie ca e departat,va rog daca se poate sa primesc un raspus caat mai urgent sa stiu ce sa fac? Va multumesc,Cu mult respect Pantescu Elena
Cel mai recent răspuns:
pantescuelena , utilizator
00:58, 13 Noiembrie 2015