avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 485 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Naveta profesor
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Naveta profesor

Buna ziua,
Sunt profesor in mediul rural , si zilnic efectuez naveta pe o distanta de 240 de km. Noile prevederi ale Normelor de decontare a navetei prevad ca decontarea se face in urma depunerii la dosar a unei adeverinte din care sa rezulte pretul abonamentului pe distanta respectiva. Problema este ca intre localitatea de domiciliu si unitatea de invatamant, nici o firma de transport nu executa curse directe, si nici nu vor sa dea adeverinta pentru distante similare pe motiv ca ele nu elibereaza astfel de document deorece exista biletul. In aceste conditii, consiliul de administratie al scolii, a stabilit sa imi plateasca o suma de 650 lei lunar fara nici un fel de temei, in conditiile in care eu consum cel putin dublu.
Nu stiu cum sa procedez in continuare. As face o plangere penala pentru abuz in serviciu sau as da scoala in judecata pentru rezolvarea corecta a problemei.
Cum ma sfatuiti sa procedez ?
Multumesc !
Cel mai recent răspuns: Radamante , utilizator 10:42, 15 Noiembrie 2015
Daca tuturor colegilor li se deconteaza 100% diminuarea salariului provocata de naveta, la fel trebuie sa fie si in cazul dumneavoastra.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Decontare naveta misu1972 misu1972 HG din iulie 2015 permite decontarea navetei profesorilor,numai ca directorul meu imi deconteaza dupa cum vrea. Eu fac naveta cu masina personala,nu exista ... (vezi toată discuția)
Decontare naveta cadre didactice maria-m maria-m daca un cadru didactic navetist parcurge distanta de la domiciliu la locul de munca 50 km si are cursuri sa zicem 4 zile pe saptamana x4 saptamani-16 zile ... (vezi toată discuția)