avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... preaviz in concediu de odihna
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

preaviz in concediu de odihna

Buna dimineata.In aprilie 2015 am fost operata de hernie de disc cervicala si sunt in medical pana pe data de 29.11.2015, medical dat de medicii experti de la Panduri.Durerile persista mai ales ca am probleme mari si cu lombara deci nu voi putea continua activitatea la serviciu. Intrebarea mea este daca medicii experti nu vor considera ca pot obtine pensie de invaliditate la serviciu pot cere sa-mi dau demisia,cerand concediul de odihna pe anul asta si sa imi pun si preavizul in acest concediu? Pot sa ma oblige sa fac cele 20 de zile de preaviz separat de concediu de odihna? Va spun acest lucru deoarece eu pe 29.11. trebuie sa incep serviciul daca comisia de la Panduri nu imi aproba pensia de invaliditate. Mentionez ca lucrez din anul 1990.Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:40, 18 Noiembrie 2015
Daca depuneti mai intai cererea de demisie, pe durata preavizului, beneficiind de toate drepturile si obligatiile unui salariat, puteti efectua concediul de odihna.
Nu va pot obliga sa efectuati preavizul dupa CO.

CO se poate lua pe perioada de preaviz, in caz contrar zilele de CO neefectuate se vor compensa in bani la incetarea raportului de munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie de invaliditate gradul iii 51971 51971 Buna seara.Astazi am fost la comisia de sector si am inaintat dosarul pentru pensie de invaliditate gradul III. Daca dosarul va fi aprobat care sunt primii ... (vezi toată discuția)