andreitulea a scris:
Din nefericire nu au fost acestia pasii urmati in cazul meu. Am vorbit astazi cu directorul service-ului si ma informat ca la ei asa se procedeaza. Daca Asiromul nu accepta toata suma, diferenta se achita de utilizator, adica de mine.Nu mi se pare normal sa platesc eu paguba produsa de altul, dar pe ei nu ii intereseaza decat sa-si incaseze costul reparatiei, chiar mi-a sugerat sa achit eu suma daca vreau sa-mi dea masina mai devreme.Se pare ca nu am alta solutie decat sa astept raspunsul Asiromului.
Aceasta practica este o metoda de fortare a clientului sa plateasca sume "umflate", pe care reparatorul stie ca nu vor fi decontate de asigurator in totalitate.Daca factura este platita, paguba ramane in sarcina clientului.
Din acest motiv, multi incearca sa pacaleasca pagubitul, solicitand ca acesta sa plateasca, invocand de obicei ca asiguratorul plateste cu intarziere,speculand graba fireasca de a se repara cat mai repede masina.
In acest joc, s-ar putea implica si soc. de leasing, care in situatia in care se doreste inlocuirea masinii si reconsiderarea sumelor platite(avans+rate la zi) va scadea diferenta dintre factura si despagubire, punand-o in sarcina utilizatorului.