avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 963 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Deschidere Cont Bancar pentru profesie liberala
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Deschidere Cont Bancar pentru profesie liberala

Buna ziua. Sint medic si am obtinut de la Administratia Financiara certificatul de inregistrare fiscala sub forma:

Nume Prenume- Medic
CNP: ***************
CIF: ********

Nu apare nicaieri ca as fi PFA, PFI sau altceva.
I-am intrebat astazi ce sint, raspunsul lor a fost ca sunt NUME PRENUME-MEDIC.

Ce vreau de fapt este sa-mi deschid un cont in banca.
Cei de la banca vor sa-mi faca cont pentru PFA.

Eu vreau sa-mi fac cont pentru NUME PRENUME- MEDIC.
Pot sa-mi fac un cont personal gen NUME PRENUME in care sa primesc banii si din care sa efectuez plati pentru NUME PRENUME- MEDIC?
As face acest lucru la o banca la care nu mai am niciun cont pentru a nu exista eventuale probleme/incurcaturi cu celelealte conturi pe care le am. Motivele sunt lesne de inteles: nu vreau sa platesc bancii comisioane lunare ca si o firma.

Multumesc pentru ajutor.


Ultima modificare: Vineri, 20 Noiembrie 2015
dragoscosmin23, utilizator
Cel mai recent răspuns: dragoscosmin23 , utilizator 09:58, 15 Decembrie 2015
E problema băncii pentru ce categorie deschid contul. Contul va fi deschis conform coordonatelor din CIF.
si conform coordonatelor din CIF, eu pot sa-mi deschid cont pe numele meu? si sa nu fiu astfel incadrat la PFA?
Nu vă încadrează la PFA banca. Coordonatele din CIF sunt acelea ce au fost menționate de dvs: Nume, Prenume Medic
CNP
chiar daca pe certificatul de inregistrare este trecut un CIF?
scuzati ca insist atat de mult, dar lucrurile vreau sa-mi fie cat se poate de clare.